Propagační předměty fungují v jakémkoli měřítku. A to i pro marketing malých firem. Jaké druhy zboží optimálně použít?
Které reklamní předměty nejlépe fungují i s malým rozpočtem
Ať už rozdáváte propagační produkty na konferenci nebo veletrhu, posíláte drobné firemní dárky potenciálním klientům nebo je jednoduše nabízíte mimo vaši firmu svým zákazníkům, promyšleně přizpůsobené reklamní předměty pomohou udělat na lidi dojem, který dokáže přehlušit dokonce i masu digitální reklamy, jíž jsme denně vystavováni.
Lidé určité zboží totiž chtějí nebo potřebují, budou jej používat, ale nemají zájem si ho kupovat. A právě toho je možné v marketingu využít. Vždy oblíbená budou pera nebo kalendáře, pandemie onemocnění covid-19 nás také „naučila“ důsledně užívat dezinfekce rukou. Můžete ale být i kreativnější, a to aniž byste přitom ohrozili svůj rozpočet. Jak?
Malá lékárnička
Lékárnička sice nepřijde ke slovu vyloženě denně, ale vaši klienti si na vás mohou vzpomenout s vděčností, až budou potřebovat například náplast nebo obvaz. Praktickým řešením bývá zejména autolékárnička, kterou ve svém voze coby součást povinné výbavy mít musíte. Stejně tak můžete připravit i verzi cestovní, hodit se může třeba na dovolenou.
Praktický deštník
Deštník představuje podobný případ: Sami si ho možná nepůjdete koupit, ale když ho doma najdete, rádi po něm sáhnete. A co více, hodí se ho mít samozřejmě hlavně v batohu nebo kabelce. Jednou zkrátka přijde situace, kdy ho vaši zákazníci ocení. I když jsou tyto doplňky o něco dražší než pláštěnky, vyhlížejí elegantněji a nabídnout navíc i delší životnost.
Selfie světelný prsten
Takzvaný selfie prsten označuje specifický typ držáku na mobilní telefon s integrovaným osvětlením, které má tvar prstence. Určen je pro pořizování selfie, nahrávání videa, živé vysílání, videohovory, ale i líčení. Využít ho tak mohou hlavně freelanceři nebo zaměstnanci pro práci z domova nebo jednoduše kdokoli na volnočasové nahrávání videí na Youtube.
I podnikání v malém měřítku se tak může originálním způsobem dostat do povědomí klientů. UniMark vás přesvědčí.