Home Rady a Návody Šetrné a voňavé praní pro dlouhotrvající svěžest

Šetrné a voňavé praní pro dlouhotrvající svěžest

by czeko
314 views

Máte rádi vůni čerstvě vypraného prádla, která nevyprchá ani po několika dnech? S běžnými avivážemi může být problém docílit dlouhotrvající svěžesti, ale pokud sáhnete po speciálních parfémech do pračky, je to hned o něčem jiném.

Co jsou parfémy na praní

Parfémy na praní jsou vysoce koncentrované vůně s obsahem 100 % přírodních esenciálních olejů nejvyšší kvality. Vyprané prádlo provoněné tímto parfémem vám vnese do domova nádherné vůně, a to až na několik dní. Zapomeňte na syntetické oleje a oddejte se pouze autentickým vůním z přírody, které si zamilujete okamžitě po prvním použití.

Šetrnost k citlivé pokožce, životnímu prostředí i oblečení

Parfém do pračky má tu výhodu, že je maximálně šetrný nejen k citlivé pokožce, ale také k oblečení a v neposlední řadě i životnímu prostředí. Produkty jsou dermatologicky testované, veganské a neobsahují absolutně žádné toxické ani karcinogenní látky. Parfémované oleje na praní se beze zbytku rozpouštějí, takže nezanechávají nežádoucí povlak na oblečení. Bez obav je můžete použít i na sportovní a funkční kousky. A problémem není ani následné sušení prádla v sušičce. Zatímco běžné aviváže někdy zanášejí filtry, u parfémovaných olejů tohle nehrozí. Kromě toho jsou navíc ještě baleny ve 100 % recyklovaných lahvích.

Dokonalé vůně, které si zamilujete

Parfémované oleje do pračky si oblíbíte nejen pro jejich dlouhotrvající svěžest a šetrnost, ale také z toho důvodu, že jsou dostupné ve spoustě zajímavých vůní, které si zamilujete. Ať už preferujete svěží vůně nebo dáváte přednost sladším či těžším, určitě si vyberete. A pokud s výběrem tápete, pak si stačí zakoupit sadu vzorků nebo dárkovou kazetu s miniaturami olejových parfémů. Po jejich vyzkoušení si pak snadněji vyberete svého konkrétního favorita.

Další články autora

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“