Home Rady a Návody Nemůžete se rozhodnout, jaký design svatebních oznámení zvolit?

Nemůžete se rozhodnout, jaký design svatebních oznámení zvolit?

by P H
412 views

Váš svatební den se blíží, ale vy jste stále na pochybách a nemáte zařízené všechny detaily? V takovém případě se přestaňte stresovat. Raději se svěřte do péče ověřených odborníků. Jak vyřešíte svatební oznámení levně a rychle?

Hotovo raz dva

Odpovědí na vaše starosti je svatební oznámení online. V tomto ohledu jsou dobrým příkladem třeba služby populárního studia Laris Design, které se specializuje na pozvánky na svatbu, jmenovky, uvítací cedule, etikety na lahve, vložky do obálek i další formy tiskovin.

Svatební oznámení i s obálkou a pozvánkou obdržíte již ceny okolo 39 Kč za kus. Samozřejmostí je přitom zhotovení do pouhého jednoho týdne od objednání.

Toto studio na svých webových stránkách nabízí výběr z více než dvanácti naprosto odlišných typů designů i materiálů.

Chcete celou svatbu pojmout elegantně? V takovém případě si nechte své oznámení natisknout metalickou barvou na poloprůhledné plexi sklo. Nebo se vám více líbí neprůhledné plexi sklo, na jehož pozadí bude natisknutá vaše společná fotografie?

Toužíte po opravdové originalitě? Pak si nechte zhotovit exkluzivní zlaté oznámení, které bude mít například tvar dvou labutí (podklad může být vyřezaný přesným laserem).

Máte svatbu v lese? Pak oceníte spíše dřevěné oznámení, do něhož budou laserem vyryta vaše jména.

Nechte se inspirovat

Vymyslet design svatebních tiskovin je pěkná dřina. Každý z nás přece jen chce, aby byl takový den dokonalý. Raději si tedy prohlédněte fotografie z předchozích prací studia Laris Design, jehož webové stránky najdete pod odkazy na začátku článku.

V mžiku si budete moci prohlédnout dřevěná, plexi, klasická, 3D, květinová, jednoduchá, kreativní i luxusní oznámení. Načerpáte tak potřebnou inspiraci a konečně se rozhodnete.

Další články autora

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“