Home Rady a Návody Zlato je šikovný uchovatel hodnoty. Jak ho výhodně prodat?

Zlato je šikovný uchovatel hodnoty. Jak ho výhodně prodat?

by P H
378 views

Žlutý kov je už po tisíce let známý jako ukazatel bohatství a moci. V dnešní době si ho můžou dovolit i průměrní lidé, kteří díky němu šikovně zhodnocují své peníze. Na co si musíte dávat pozor, pokud se zrovna chystáte prodat cenný majetek?

Bezpečná investice

Češi jsou z hlediska investic velmi konzervativní národ. Přesně proto máme rádi zlato ve všemožných podobách – šperky, slitky, cihličky, mince… Výhodou těchto předmětů je fakt, že jejich hodnota postupem let roste. Přesně proto se hodí jako ochrana proti nepříjemné inflaci.

Jen za posledních osmnáct let vzrostla cena zlata za gram o 400 %! O takovém výkonu si můžete v případě spořicích účtů, dluhopisů, klasického důchodového spoření a dalších konzervativních metod spoření/investování nechat zdát.

A co víc, zlato roste i v časech ekonomických krizí (na rozdíl od akcií, kryptoměn a dalších volatilních investic). Právě v časech nepohody po něm bývá pořádná sháňka, takže svou cenu zvyšuje nejvíce.

Jak jej prodat?

Dokud své zlato neprodáte, nemáte z něj logicky žádný výdělek. Nezáleží na tom, jestli je zrovna jeho hodnota několikrát vyšší než v době nákupu. Dávejte si však pořádný pozor a nesnažte se jej prodat na pochybných internetových bazarech. Pokud se v této oblasti nevyznáte, pravděpodobně na vás někdo vydělá.

Raději se svěřte do péče ověřeným odborníkům, kteří mají vlastní firmu na výkup zlata. Dobrým příkladem je třeba společnost s příhodným názvem Zlato v Praze, jež vykupuje všechny formy tohoto drahého kovu.

Tito profesionálové moc rádi a bez závazků ohodnotí reálnou cenu vašeho majetku. Na jejich webových stránkách (najdete je pod vloženými odkazy) si můžete prohlédnout orientační ceník. Zároveň vám nabídnou jednu z nejlepších výkupních cen v celém kraji.

Další články autora

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“