Home Rady a Návody Zlato je velmi dobrou investicí

Zlato je velmi dobrou investicí

by P H
380 views

Doba je dnes nejistá, což mimo jiné vyvolává neustálé vysoké propady na burze. Kdo chce v současném světě investovat do něčeho stabilního, mnoho možností nemá. Jednou z výjimek je zlato, jehož koupě se vyplatí takřka v každé době.

Ochrana před inflací

Inflace se dnes skloňuje nejen v českých médiích víceméně neustále. Hodnota peněz klesá, což je samozřejmě problém pro celou společnost. Kdo nechce ztrácet zbytečně své finance, měl by nakoupit dostatečné množství investičního zlata.

Zatímco hodnota jiných komodit může v současné turbulentní době klesat, zlato si stále uchovává svou vysokou hodnotu. Za stejné množství žlutého kovu je možné si dnes koupit věci ve stejné hodnotě jako před sto lety.

I investice do zlata může být samozřejmě prodělečná, a to hlavně při prodeji v nevhodnou dobu. Obecně však platí, že zlato je v investiční rovině stálicí, která nemá příliš mnoho alternativ.

Jaké zlato koupit?

I když se zlato rozhodně neřadí mezi levné kovy, mohou do něj investovat i lidé, jež nemají na kontě statisíce, či dokonce miliony korun. Stačí si pořídit pár mincí v hodnotě několika tisíc korun.

Pro investici vyššího řádu je však už nutné nakupovat slitky. Ideální volbou je švýcarské zlato, jež patří k nejlepším na světě. Aby investor věděl, že nekupuje zajíce v pytli, špičkoví výrobci slitků typu rafinérie Argor-Heraues opatřují každý slitek speciálním hologramem, který je důkazem pravosti. Tento hologram není možné zfalšovat ani odstranit.

Zlato by mělo být v trezoru

Zlato, zvláště v podobě slitků, má vysokou hodnotu, a proto je moudré ho uložit do trezoru. K tomuto účelu je dobré koupit opravdu dobrý model, jejž jen tak někdo neotevře.

Alternativou pak může být uložení zlata v bance. V takovém případě je však nutné počítat s poplatky, jež ovšem nebývají zrovna malé.

Další články autora

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“