Home Rady a Návody Jak výhodně zafinancovat své podnikání?

Jak výhodně zafinancovat své podnikání?

by P H
349 views

Každý zkušený podnikatel moc dobře ví, že pokud chce vydělávat, musí nejdříve investovat. V mnoha případech se naskytne příležitost ve chvíli, kdy nemáte zrovna dostatek vlastních financí. V takové situaci přichází na scénu půjčka. Jaký produkt vychází nejvýhodněji?

Mrkněte na populární americkou hypotéku

V dnešní době existuje pestrá škála bankovních i nebankovních produktů pro podnikatele. Mezi nejvýhodnější řešení rozhodně patří takzvaná americká hypotéka. Ptáte se, jak funguje americká hypotéka? Pojďme si ji společně trochu rozebrat.

Jedná se o neúčelový úvěr – získané peníze lze tedy použít na cokoliv. Nezáleží na tom, jestli potřebujete opravit střechu, koupit nové stroje, modernizovat vozový park či splatit jiné dluhy.

Můžete získat až 70 % hodnoty zastavené nemovitosti. Pokud zastavíte například firmu za 10 milionů, máte nárok na 7 milionů korun.

Splatnost se obvykle pohybuje maximálně do 20 let, a to do věku 70 let nejstaršího ze žadatelů.

Podnikáte na firmu? V takovém případě můžete získané prostředky vložit do svého podnikání jako půjčku společníka. Tímto způsobem si lze z firmy vyplácet splátky.

Porovnejte si nabídky poskytovatelů

Určitě neberte první půjčku, která na vás vyskočí na internetu. Raději si nechte udělat pečlivé srovnání nejvýhodnějších nabídek. Takovou službu poskytuje například oblíbená společnost AMJ.cz.

Daní odborníci za vás srovnají celkem dvanáct nejvýhodnějších poskytovatelů na trhu. Průměrně vyjednají o 0,5 % nižší úrok, než kdybyste sami zašli do banky – to znamená úsporu přibližně 73 tisíc korun. Nejčastěji sjednaná úroková sazba se pohybuje okolo 4,39 %.

Mrkněte se na webové stránky zmíněných specialistů, prohlédněte si úvěrovou kalkulačku a ihned zjistíte, jak může vypadat vaše nová americká hypotéka.

Další články autora

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“