Home Rady a Návody Přichází čas na podání německého daňového přiznání. Jak na to bez přešlapů?

Přichází čas na podání německého daňového přiznání. Jak na to bez přešlapů?

by P H
766 views

U našich německých sousedů pracuje přibližně 46 000 českých obyvatel. Téměř polovina z nich dennodenně dojíždí sem a tam. Pokud jste jedním z těchto jedinců i vy, nepromeškejte nejzazší datum pro podání daňového přiznání. Jak vše zvládnout bez přešlapů?

Možná máte nárok na vrácení peněz

Řešíte právě daně v Německu (případně daně v Rakousku)? Pak musíte vědět, že průměrný český pracovník má každoroční nárok na vrácení přeplatku okolo 1 210 euro. V nejspecifičtějších případech lze získat dokonce až 5 000 euro. V tomto ohledu je rozhodně nejlepší vyhledat spolehlivé pomocníky.

Dobrým příkladem je třeba společnost TJ-Legal, jež zajišťuje daně Německodaně Rakousko a daně Holandsko. Stejně tak vyřídí i žádost o Freistellung a další formality.

Tito odborníci sami získají veškeré podklady od vašeho zaměstnavatele, vše adekvátně přeloží, vyplní, a dokonce i podají na příslušný úřad. Díky tomu vyřešíte daně bez hnutí prstu. Zároveň vám zajistí nejvyšší možný přeplatek. Pečlivě vám vysvětlí jednotlivé dokumenty i zákony a poskytnou 100% konzultaci.

Nezapomeňte na dokument k Freistellung

Jste podnikatel/firma a pohybujete se v odvětví stavebních prací? Pak nesmíte zapomenout na Freistellungsbescheinigung. Bavíme se o důležitém osvobození od srážkové daně. Jste-li tedy obkladač, zedník, topenář, elektroinstalatér či instalatér, díky tomuto dokumentu získáte 100 % svých zisků. Pokud jej nevyplníte, budete platit klasických 15 % daně z každé faktury.

Řešíte-li zrovna vrácení daní v Holandsku, Německu či Rakousku, mrkněte se na webové stránky odborníků z TJ-Legal (najdete je pod vloženými odkazy). Tato společnost už od roku 2008 poskytuje komplexní daňové služby pro zaměstnance i podnikatele působící v zahraničí.

Další články autora

Leave a Comment

O nás

„Publikaci PR článků pro vás zajišťuje Press Media > info@press-media.cz <. Realizujeme pro vás především publikaci článků pro ženy, o bydlení a ekonomice. Jako hlavní cíl při publikaci PR článků si klademe výběr cíleného publika v kontextovém zaměření.“